zaterdag 1 november 2014

Hippe handwarmers gevuld met lijnzaad

Het is de laatste week wat stiller op mijn blog...want ik ben volop aan het produceren. Ik maak mooie kadootjes voor een Pop-up shop die ik twee dagen mag runnen in Zutphen.

Ik sta hier samen met collega-crafter en ontwerper Marloes met mijn recycle en illustratie-spulletjes van papier en textiel op donderdag 27 en vrijdag 28 november bij Pop up Store Hartje Zutphen in de Spittaalstraat in Zutphen. Twee dagen "winkeltje spelen".... daar heb ik veel zin in! 
Kom je ook een kijkje nemen?? We hebben veel leuke handgemaakte unieke èn betaalbare Sint- en Kerstkadootjes...zoveel als mogelijk gerecycled en/of zelf geillustreerd.

Vorige week maakte ik deze setjes handwarmers gevuld met biologisch geteeld lijnzaad. Je stopt ze eventjes in de magnetron en stopt ze dan in je jaszak, waarna ze nog een half uur warmte af geven. Ideaal als het vriest en je de kou in gaat op weg naar je werk of naar school.... Of gewoon thuis als je koude handen hebt...(heb ik zelf altijd als ik lang achter mijn laptop zit...)



Natuurlijk zijn ze gemaakt van prachtige vintage stoffen gevonden bij de kringloopwinkel....en straks dus te koop in Zutphen!

See you there!
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten