zaterdag 29 november 2014

Pop-up-shop... The day after

Vandaag voelde ik me een beetje "loos"...zoals dat weleens voelt na het afronden van een project op het werk.

De twee dagen in de pop-up-shop vlogen om. Het was een leuk avontuur samen met Marloes Bijlsma van Do It Yourselves en haar vier weken oude dochter die het extra gezellig maakte in de winkel.

We hebben lekker veel gekletst, de winkel hip ingericht, inclusief een etalage....
... Ik kreeg een ingeving met mijn inpaktouw washi-tape voor het "aankleden" van een grote lege witte wand....
Deze muur-kerstboom ga ik thuis ook maken! Supermakkelijk...een DIY pop-up kerstboom... Hi hi... Ik kreeg er veel enthousiaste reacties over.

Ook maakten we veel mooie pakjes voor klanten (inpakken is echt leuk om te doen). 

....en we hebben onze verwachtingen bijgesteld....over de verkoop...en aanloop. Want zelfs vlak voor de verjaardag van Sinterklaas gaan mensen toch niet en-masse naar een pop-up-shop als het koud is en miezert.. ;)

Er waren ook kleine verassingen... Zoals deze vintage bingo-kaarten die erg in trek waren als ansichtkaart:

Natuurlijk was het ook geweldig om zoveel verschillende mensen te ontmoeten en van ze te horen dat we zulke leuke spulletjes hadden... 

Voor degene die er niet waren hier nog wat leuke kiekjes van de winkel en mijn spulletjes....
Trouwens...iedereen die langs is geweest of iets heeft gekocht: bedankt en veel plezier met je kadootje!



Nu toch maar eens serieus overwegen of ik een eigen Etsy shop zal openen...

Een fijn stukje weekend nog!
Tot blogs
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten