vrijdag 19 december 2014

The sound of the rain and a little bit of thinking

Deze illustratie vond ik op Pinterest en schetst precies hoe ik me voel vandaag....


Even niks, mijn dukke hoofd neerleggen na een leuk maar turbulent jaar, luisterend naar de regen  op de ruiten.
In afwachting van een belangrijke brief die me gaat vertellen wat ik volgend jaar zal gaan doen...gek hoor....

Ondertussen mijmer ik ook verder....wat ik dan allemaal nog meer wil...waar mijn hart ligt...dat ik meer moet doen met mijn creatieve drive en mijn teken- en illustratiewensen....

Lijkt me een goed plan, maar voor nu: graag even niks...helemaal niks...
luisteren naar de regen...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst een gezond en creatief 2015 ...en natuurlijk lekker veel niksen, luisteren naar de regen....en naar je hart.

Liefs Marian

Ps: De prachtige illustratie is gemaakt door Franceska Buchko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten